Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Új Világunk Kft.
Áchim András út 2. fszt. 4.
1196 Budapest
Telefonszám: +36 70 708 9844
Írjon nekünk


» Általános Szerződés Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Érvényes 2018.05.25-től

Ezúton értesítjük, hogy az Új Világunk Kft. 2018. év május hó 25. napi hatállyal módosítja Általános Szerződési Feltételeit (továbbiakban: ÁSZF), illetve Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatát. A módosítások indokául jogszabályváltozás szolgál. A 2018.05.25-től közvetlenül alkalmazandó GDPR - (AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016. április 27-i (EU) 2016/679 RENDELETE a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) - tartalmának való megfelelés érdekében kerül sor a módosításra.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a webáruházat üzemeltető Új Világunk Kft. (székhely: 1196 Budapest, Áchim András út 2. fszt. 4.; cégjegyzékszám: 01-09-286039; adószám: 14864966-2-43; email elérhetőség: ujvilagunk@ujvilagunk.hu; telefonszám: +36 70 708 98 44; továbbiakban: Szolgáltató vagy Vállalkozás), és az Új Világunk Kft. által a webáruházban nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél, Felhasználó vagy Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (a Vállalkozás és az Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

  1. Általános tudnivalók

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.kristaly1viztisztito.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, a webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.

1.2. A www.kristaly1viztisztito.hu oldalon történő vásárlás elektronikus úton a webáruházban leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a weboldalon valós adatait megadva érvényes és sikeres megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben és az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatban foglaltakat.

A megadott személyes adatok kezelésekor a Szolgáltató az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatban, illetve az ott hivatkozott törvényi előírások alapján jár el. A Szolgáltató köteles az általa nyilvántartott személyes adatokról a Vásárló kérésére felvilágosítást adni.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmények nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben (e-mailben) van lehetőség. A Felek közötti szerződés - Szolgáltatótól küldött visszaigazolással - interneten, írásban, magyar nyelven kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, amelyet iktatunk, és úgy kerül archiválásra, hogy utólagosan a törvény által előírt határidőig hozzáférhető, visszakereshető legyen.

1.5. A webáruház üzemeltetését, a kiskereskedelmi tevékenységet és a telefonos ügyfélszolgálatot az Új Világunk Kft. végzi. Az üzemeltető elérhetőségei:

Székhely: 1196 Budapest, Áchim András út 2. fszt. 4.

Postacím: 9943 Kondorfa, Alvég út 4.

Telefonszám: 06 70 708 98 44

E-mail: ujvilagunk (kukac) ujvilagunk (pont) hu

Ügyfélszolgálat nyitva tartása: hétfőtől péntekig 8-17 óráig

  1. Regisztráció, megrendelés

2.1. A www.kristaly1viztisztito.hu oldalon vásárlásához nem szükséges előzetesen regisztrálni, azonban a vásárlóknak lehetőségük van regisztrálni és saját fiók létrehozásával megkönnyíteni a vásárlást. A regisztráció után a vásárlói fiók lehetőséget nyújt a rendelés státuszainak nyomon követésére és az előző vásárlások adataihoz való hozzáféréshez.

2.2. A látogatóknak, vásárlóknak a jobb felső sarokban található „Regisztráció” menüpontra kattintva van lehetősége regisztrálni, ahol a következő adatok megadására van kötelezően szükség: név, e-mail cím, telefonszám, szállítási cím, illetve ugyanitt kerülhet sor az elfogadandó ÁSZF és Adatvédelmi Szabályzat elfogadására. A megadott személyes adatokat a Szolgáltató a törvényi előírások, illetve az Adatvédelmi Szabályzat alapján kezeli.

A regisztráció elküldése után a rendszer a megadott e-mail címre egy üzenetet fog küldeni, amiben szerepelni fog egy generált jelszó, amit a vásárlónak az első bejelentkezéskor kell megváltoztatnia.

2.3. A felhasználó az oldalba való belépés után a jobb felső sarokban található „Vásárló neve” blokk „Regisztrációs adatok” menüpontra kattintva éri el felhasználói fiókját, amelyben aztán tetszőlegesen szerkeszthetővé válnak a regisztrációkor megadott adatok, illetve ugyanitt van lehetőség az adatok módosítására, újabb adatok felvételére, a vásárlást és a kiszállítást megkönnyítő adatok felvitelére.

Ugyanitt „Vásárló neve” blokk „Megrendelések” menüpont alatt érhetőek el a felhasználó eddigi vásárlásainak részletei is tájékoztató jelleggel.

Elfelejtett jelszó esetén, a "Bejelentkezés" menüpontban az „Elfelejtette jelszavát?” szövegre kattintva, lehet új jelszót igényelni.  Itt meg kell adni a regisztrációkor használt e-mail címet és a rendszer haladéktalanul megküldi az új jelszót a megadott e-mail címre, amivel azután már be lehet jelentkezni a webáruházba

2.4. A felhasználói fiókjának és adatainak törlését írásban, e-mailben (ujvilagunk@ujvilagunk.hu) lehet kezdeményezni. Ebben az esetben a rendszer adminisztrátorai a törlésre vonatkozó igény beérkezését követően haladéktalanul a vonatkozó adatokat, a felhasználó fiókjában található személyes és egyéb adatokat véglegesen és visszavonhatatlanul törölni fogják a webáruház rendszeréből. A vásárlásokhoz kapcsolódó számviteli bizonylatokat - melyeken a vásárló neve, címe, egyéb személyes adata szerepel -, valamint az ezek alátámasztására szolgáló adatokat a számvitelről szóló 2000.évi C. törvény 169. §-a alapján meghatározott 8 évig őrizzük meg.

2.5. A webáruházban az egyes termékek mellett megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok, információk, a termékek ára, a paraméterei és fotója is. Ha termékeinkkel kapcsolatban további kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.

2.6. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely forintban értendő és (ha nincs külön jelölve) az általános forgalmi adót tartalmazza. A csomagolás és kiszállítás (fuvardíj, postaköltség) költségeiről a 3. pont alatt adunk tájékoztatást.

2.7. A www.kristaly1viztisztito.hu oldalon rendelhető termékek árainak változtatási jogát fenntartjuk azzal, hogy a módosítás a www.kristaly1viztisztito.hu oldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

2.8. A kiválasztott termékek mellett található “KOSÁRBA” gombra kattintva a kiválasztott terméket a kívánt mennyiségben a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges termék helyezhető el. A kiválasztott termékek kosárba helyezését követően a kosár tartalma a jobb felső sarokban található kosár ikonra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.

2.9. A kosár termékeinek megrendeléséhez ki kell választani a szállítási (személyes átvétel, kiszállítás futárszolgálattal) és a fizetési módot (utánvét/előre utalás/személyesen készpénzben). Ezek kiválasztásakor a webáruház kiszámítja az aktuális szállítási költséget, amelyek alább a 3. pontban egyértelműen elolvashatóak. Mindezek után a „Megrendelés” gombra kattintás után a megrendelőlapon ki kell tölteni a szállítási és számlázási adatokat, melyeket a törvényi előírások és az Adatvédelmi Szabályzatban leírtak alapján kezelünk. Továbbá itt van lehetőség a megjegyzés ablakban további információt, kiegészítéseket mellékelni a rendeléshez. Kérjük, minden esetben ellenőrizze le a megadott adatokat! Ha mindent rendben találnak a „Megrendelés elküldése” gombra kattintás után történik meg a megrendelés jóváhagyása.

2.10. A megrendelés leadását követően a webáruház a vevő e-mail címére egy automatikus elektronikus visszaigazolást küld a megrendelés részletes adataival. A beérkezett rendelések feldolgozása nyitva tartási időben történik (hétfőtől – péntekig 8:00-17:00-ig), így annak leadása után legkésőbb 24-48 órán belül Önt újabb e-mailben értesítjük a sikeres rendelésről. Amennyiben a visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül az Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

2.11. A vásárlás, azaz a szerződéskötés a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre. Tehát személyes átvétel esetén a termékek árának megfizetésekor, banki átutaláskor a pénzösszeg a webáruház bankszámlájára való érkezésekor illetve utánvétel esetén az utánvét összege a futárnak való átadásakor.

2.12. Ügyfélszolgálatunk az ujvilagunk (kukac) ujvilagunk (pont) hu címen, illetve munkaidőben a (06) 70 708 98 44-es telefonszámon érhető el, ahol készséggel állunk vásárlóink segítségére a megrendelések részleteivel kapcsolatban.

2.13. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél jelszava illetéktelenek számára bármely - nem a Szolgáltatónak felróható - okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására, bejelentkezés után, a „Regisztrációs Adatok” menüpontban van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati telefonszámokon, vagy e-mail címünkön van lehetőség.

  1. Szállítási és fizetési feltételek

3.1. A megrendelt termékek és a szállítási költség ellenértékének kiegyenlítésére négy lehetőség kínálkozik a webáruházunkban:

- személyes átvétel esetén fizetés a helyszínen készpénzben átvételkor

- kiszállítás esetén előreutalás banki átutalással

- kiszállítás esetén utánvéttel történő fizetés

- kiszállítás esetén fizetés PayPal-lal

3.2. A rendelések kiszállítási díját honlapunk automatikusan számítja, így Ön mindig pontosan tudja, mennyit kell fizetnie a rendelt áruért. Aktuális kiszállítási díjaink a honlap „Szállítás és Fizetés” menüpontjában találhatóak.

3.3. A szállítási díj változtatásának jogát fenntartjuk azzal, hogy a módosítás a www.kristaly1viztisztito.hu weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

3.4. A megrendelt terméket - az Ügyfél előzetes jelzése alapján, melyet a megrendelés során megjelölhet - személyesen is átveheti a Szolgáltató átvevőhelyén, a 9943 Kondorfa, Alvég út 4. szám alatti Fókusz Üzletben. Ilyen esetben a vásárlást az áru értékén felül semmilyen kiszállítási díj nem terheli.

3.5. Banki átutalásos fizetési mód esetén vevőink a megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási díjat banki előreutalással is kifizethetik webáruházunk számára. Az átutaláshoz szükséges adatokat (megrendelés száma, számlaszám, megrendelt termék adatok) a megrendelés webáruházban történő feldolgozását követően küldött email visszaigazolás részletesen tartalmazza. A fizetendő összeget a megrendelés visszaigazolását követően kérjük bankszámlaszámunkra átutalni. Az összeg beérkezését követően a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek.

3.6. Utánvéttel történő fizetés esetén megrendelést követően a házhozszállításkor a helyszínen a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben kiegyenlíteni a termék árát, illetve az esetleges szállítási díjat.

3.7. Kiszállítás esetén a csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben, ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, illetve hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

3.8. A webáruházban PayPal fizetési rendszer is működik. Ha a vásárló ezt a fizetési módot választja, automatikusan átkerül a PayPal fizetési oldalára, ahol használhatja bankkártyáját vagy már meglévő PayPal fiókját a megrendelt termékek árának és az esetleges szállítási díjnak kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a PayPal oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz.

3.9. Szállítással kapcsolatos kérdések esetén az ujvilagunk (kukac) ujvilagunk (pont) hu email címen vagy a (06) 70 708 98 44 telefonszámon, ügyfélszolgálatunkhoz lehet fordulni munkaidőben.

  1. Elállás joga, módja, következményei

4.1. A leadott és visszaigazolt rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a 17/1999. (II.5). Korm. rendelet tartalmazta a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) hatálybalépéséig. A 2014. június 13. napja után kötött szerződésekre már ennek szabályai vonatkoznak.

4.2. A Korm. rendelet értelmében a Fogyasztó indokolás nélkül gyakorolhatja elállási jogát - fő szabályként - a termék házhozszállításától, illetve átvételétől számított 14 napon belül. A Fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele, kiszállítása közötti időszakban is gyakorolhatja.

4.3. A termék átvételi időpontja: a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhozszállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek számlával, ill. a futártól kapott bizonylattal bizonyíthatóak.

4.4. Több termék vásárlása esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától; több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak átvétele napjától gyakorolhatja az ügyfél az elállás jogát.

4.5. A szerződéstől való elállást egyértelműen elállási nyilatkozattal kell bejelenteni. A bejelentést (elállási nyilatkozatot) a Szolgáltató Ügyfélszolgálatán szóban, telefonon vagy írásban kell megtenni a termék átvételét követő 14 naptári napon belül. (postai úton: 9943 Kondorfa, Alvég út 4; e-mailen: ujvilagunk (kukac) ujvilagunk (pont) hu; telefonon: +36 70 708 98 44)

 4.6. Az elállási nyilatkozatot a Vásárló az ÁSZF 1. számú mellékletében található elállási nyilatkozat kitöltésével és a Szolgáltatóhoz való eljuttatásával, vagy saját megfogalmazású elállási nyilatkozatban gyakorolhatja. A jog gyakorlása határidőben történik, ha a nyilatkozatot a 14 napos határidő lejárta előtt elküldték. A nyilatkozat 14 napon belüli elküldését a Fogyasztónak kell igazolnia.

4.7. A Fogyasztót a 14 napon belüli indokolás nélkül megillető elállási és felmondási jog alóli kivételeket a Korm. rendelet 14. pontja részletezi. Ezek közül külön is kiemeli a Szolgáltató, hogy nem illeti meg az ilyen elállási jog a Fogyasztót:

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

4.8. A Fogyasztó a 14 napon belüli elállás esetében a sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával köteles az elállás közlését követően haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül saját költségén visszaküldeni, vagy személyesen átadni a Szolgáltatónak (posta és átvételi cím: 9943 Kondorfa, Alvég út 4.). Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére a Vállalkozásnak nincs lehetősége.

4.9. Abban az esetben, ha a terméket a Fogyasztó használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, ezáltal az eredeti állapot nem állítható helyre, akkor a Vállalkozás érvényesítheti az ebből eredő kárának megtérítését. A Fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

4.10. A Vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését is.

4.11. A Vállalkozás legkésőbb, az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül téríti vissza a Vásárló által megfizetett teljes összeget (beleértve ebbe a 3.3. pont alatti költséget is), a Vásárló által igénybevett fizetési móddal megegyező módon. A Vállalkozás a visszatérítendő összeget mindaddig visszatarthatja, ameddig a Fogyasztó a terméket nem szolgáltatta vissza, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

4.12. A Korm. rendelet 11. § (1) bekezdése írja elő, hogy ha a szerződés megkötését megelőzően a Szolgáltató nem ad tájékoztatást az indokolás nélküli felmondás lehetőségéről, határidejéről, feltételeiről, illetve a nyilatkozat-mintáról – úgy az indokolás nélküli felmondás lehetősége 12 hónappal meghosszabbodik. Ha e 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, akkor a felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.

A Szolgáltató a szerződés előtti tájékoztatási kötelezettségének jelen ÁSZF 4. pontjában és annak alpontjaiban, valamint az ÁSZF 1. számú mellékletében tesz eleget.

  1. Kellékszavatosság, Termékszavatosság, Jótállás

5.1. A termékek jótállásával, kellék-, vagy termékszavatosságával összefüggésben a 2013. évi V. törvény (új Ptk.) rendelkezései szerint kell eljárni [Jótállás: 6:171. § - 6:173. §, kártérítési igény: 6:174. §; Hibás teljesítés: 6:157. § - 158. §, 177. § - 178. §; Kellékszavatosság: 6:159. § - 6:167. §; Termékszavatosság: 6:168. § - 6:170. §].

5.2. Ön az Új Világunk Kft. (1196 Budapest, Áchim András út 2. fszt. 4, e-mail címe: ujvilagunk (kukac) ujvilagunk (pont) hu) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági, termékszavatossági, illetve jótállási igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

5.3. Kellékszavatosság

5.3.1. Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a vételár visszatérítését, a szerződéstől való elállást. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

5.3.2. A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

5.3.3. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket az Új Világunk Kft webáruházában vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

5.4. Termékszavatosság

5.4.1. Termékszavatossági igényét Ön az Új Világunk Kft – vel szemben a termék hibája esetén, a forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

5.4.2. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

5.4.3. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

5.6. Jótállás

5.6.1. Hibás teljesítés esetén, az Új Világunk Kft. az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szerint 1 évig jótállásra köteles.

5.6.2. A jótállási idő a tényleges teljesítéssel kezdődik, időtartama 1 év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

5.6.3. A Fogyasztónak a meghatározott határidőn belül a szavatosságra vonatkozó szabályok szerint kell a jótállási igényt bejelentenie.

5.6.4. A jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

5.6.5. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

5.7. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági, termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

6.1. Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Vállalkozó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Központi cím: 1196 Budapest, Áchim András út 2. fszt. 4.

Telefonszám: +36 70 708 98 44 (ügyfélszolgálat nyitva tartás: munkanapokon 8-17 óráig)

Kapcsolattartó személy: Takács Anasztázia

E-mail: ujvilagunk (kukac) ujvilagunk (pont) hu

6.2. A Szolgáltató a bejelentést, illetve panaszt haladéktalanul nyilvántartásba veszi, és legfeljebb 30 napon belül kivizsgálja. A panaszról felvett jegyzőkönyvben szereplő személyes adatokat a Fgytv. 17/A. § alapján a Szolgáltató a panaszbejelentések kivizsgálása céljából kezeli. Ezen személyes adatok a következők:

- a bejelentő neve, továbbá az általa – a panasz bejelentésekor - megadott további adatok (különösen: értesítési cím, telefonszám vagy más elérhetőség),

- a bejelentés, panasz részletes leírása, a panaszos által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

- a panasz előterjesztésének helye, módja, időpontja,

- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

- a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

- a bejelentés, panasz kivizsgálásának eredményét tartalmazó dokumentum másolata

- telefonon közölt szóbeli panasz eseten a panasz egyedi azonosítószáma.

6.3. A Szolgáltató a vizsgálat eredményéről a Vásárlót a vizsgálat befejezését követő 30 napon belül elektronikus levélben értesíti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a bejelentőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.

6.4. A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

6.5. Egyéb jogérvényesítési, vitarendezési lehetőségek

- Online vitarendezési platform, ahol regisztrációt követően elektronikusan küldhető be a panasz, a következő oldalon elérhető: Online vitarendezés

- Fogyasztóvédelmi hatóságoknál történő panasztétel. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Tájékoztatás a Hatósági Panaszügyintézésről ide kattintva: Tájékoztatás a Panaszügyintézésről

- Békéltető testület eljárását kezdeményezheti az Ügyfél a Vállalkozóval szemben a felmerülő vitás ügyek egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából.

A Vállalkozás a békéltető testületi eljárásban együttműködik.

A Vállalkozó székhelye szerint illetékes békéltető testület: Pest Megyei Békéltető Testület; 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.; Tel.: 06-1-269-0703; Fax száma: 06-1-269-0703;  E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu.

Az ügyfél lakcímének megfelelően illetékes Békéltető Testületek elérhetőségeit ide kattintva érheti el: Békéltető Testületek elérhetőségei

  1. Egyebek

7.1. A webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

7.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait az internetes vírusoktól, behatolóktól. Egyedül a vásárló felelős a webáruházhoz való kapcsolódásáért és az áruház weboldalán történő vásárlásért. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött, és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

7.3. A Vállalkozás bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, arról a Felhasználót megfelelő módon tájékoztatja.

7.4. A Vállalkozás az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Vállalkozás az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Vállalkozás alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el (pl. futárszolgálat, könyvelőiroda), illetve ha erre hatóságilag felszólítják.

7.3. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Bíróság joghatóságát kötik ki. Ezt megelőzően a fogyasztóvédelemről szóló jogszabályok alapján a Fogyasztó a panaszát előterjesztheti a lakhelye szerinti illetékes megyei, vagy a Pest Megyei Békéltető Testület címén és az illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségnél.

7.4. Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését, és visszautasíthatja vásárlási szándékát.

 

Budapest, 2018. május 25.

 

ÁSZF 1. számú melléklet: Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Az ÁSZF letölthető PDF verzióban

Az ÁSZF 1.számú melléklete letölthető PDF verzióban

 

NThkMGVlOD